Lamborghini Urus

Lamborghini Urus  — SSUV італійської спортивної преміум-марки Lamborghini. Початок випуску планується на 2017 рік. Модель має стати наступником більш ранньої моделі Lamborghini LM002.

ОГЛЯД

Характер суперкара і функціональність супер-кросовера - це Lamborghini Urus, перший в світі Super Sport Utility Vehicle - Суперспортивний позашляховик. Без всякого сумніву, Lamborghini Urus, що володіє істинним і неповторним генетичним кодом «бойового бика», є в той же час інноваційним автомобілем - величезні розміри, чистий дизайн Lamborghini і вражаючі технічні якості роблять його абсолютно унікальним. Характерний силует купе з його плавними і динамічними лініями підкреслює суператлетіческій характер автомобіля, а видатні пропорції вселяють впевненість в його надійності і силі. Безумовними чинниками успіху Urus є оригінальний дизайн, прекрасна динамічність і високі технічні характеристики. Ми зуміли запустити перший в світі Super Sport Utility Vehicle, зберігши при цьому ДНК нашого бренду.
4 грудня 2017 року офіційно презентовано серійну модель Lamborghini Urus. Навесні 2018 року почнуться продажі автомобіля.

Технічні характеристики

Довжина авто складає 5,112 мм, ширина — 2,016 мм, висота — 1,638 мм.
Серійна версія авто, збудована на платформі VW MLB evo, отримала модифікований 4,0 літровий V8 з безпосереднім впорскуванням палива з парою турбонагнітачів типу Twin Scroll в розвалі блоку. Потужність такого двигуна буде складати 650 к.с. (477 кВт) 850 Нм. Двигун спарений з восьмиступінчастою АКПП і повним приводом на основі самоблокованого міжосьового диференціала Torsen. У нормі розподіл тяги між передньою і задньою осями складає 40:60, але при необхідності вперед може бути переправлено до 70% моменту, а тому - до 87%. В результаті кроссовер з набивною масою 2155 кг розганяється від 0 до 100 км/год за 3,6 с при максимальній швидкості 305 км/год.
Urus має меншу вагу в порівнянні з конкурентами. Для зниження маси інженери використовували різні легкі матеріали. У салоні також використані легкі композити. Завдяки легкій конструкції, авто витрачає менше палива, має високу динаміку і керованість. На бездоріжжі вона сприяє поліпшенню геометричній прохідності, а на трасі підвищує стабільність руху на високих швидкостях.
Автомобіль 4-ох місний, сидіння в серійній версії будуть такі самі як у Audi A7. Елементи декору на центральному тунелі, зроблені за технологією високих швидкостей Forged Composite, завдяки цьому видно структуру волокон вугле-пластика. За кермом встановлені статичні підрульові перемикачі для управління коробкою передач з подвійним зчепленням, а всіма іншими функціями, такими як покажчики поворотів, вимикачі фар і склоочисників, можна керувати за допомогою програмованих клавіш на кермовому колесі або через дисплей на центральній консолі. Туди виводиться вся додаткова інформація про навігаціюмультимедіа і клімат-контроль.

ЕКСТЕР'ЄР

Lamborghini Urus має унікальний ультрасучасний дизайн з обтічними лініями, що відображає багатогранність його натури - спортивної, елегантною і кроссоверним. Його м'язисті поверхні свідчать про силу і рішучості характеру, а шини різних розмірів надають йому вид розкішного спортивного суперкара. При створенні дизайну особливу увагу, безсумнівно, приділялася функціональності. Деякі знакові деталі і форми Lamborghini розпізнаються відразу, такі як шестигранні і Y-образні елементи, передній капот з «хребтом» по центру і пересічні лінії на задній частині. Крайні збільшені пропорції і стилістична єдність форм роблять Urus справжнім позашляховиком Lamborghini. Крім того, завдяки своїм унікальним пропорціям це найнижчий в своїй категорії позашляховик. Дизайн Urus був натхненний легендарним позашляховиком LM002 з формою капота, що підкреслює розташування двигуна, і діагональними лініями, створюють сильний візуальний ефект, а безрамкові двері викликають в пам'яті стилістичні рішення Марчелло Гандіні.

Інтер'єр

Усередині Lamborghini Urus розкіш і італійське майстерність поєднуються з передовою технологією. Інтер'єр, виконаний в дусі авіаційного дизайну, і приладова панель, концепція якої орієнтована на водія і яка забезпечена трьома TFT-екранами (відповідно, для приладової панелі, для інформаційно-розважальної системи і для функцій comfort, включаючи функцію віртуальної клавіатури з розпізнаванням рукописного введення) , ставлять на перше місце потреби того, хто сидить за кермом, і роблять керування автомобілем ще більш зручним і приємним. Структура приладовій панелі слід темі Y-образності, натхненної культовими моделями Lamborghini. Інтер'єр можна персоналізувати і зробити його ще більш елегантним або спортивним завдяки широкому вибору кольорів і матеріалів, таких як шкіра, штучна замша Alcantara®, дерево, алюміній і вуглепластик, які в деяких випадках можуть бути додатково прикрашені контрастною рядком або ромбоподібним візерунком «Q-citura ». Urus має найбільшим набором опцій, коли-небудь пропонованих Lamborghini для своїх моделей, завдяки чому вся багатогранність його натури може бути об'єднана в одному автомобілі. Крім цього, не слід забувати, що Lamborghini Urus - це перший 5-місцевий спортивний суперкар.

ДИНАМІКА

Urus забезпечений новітньою технологією для контролю за динамікою автомобіля. Обладнання автомобіля є найбільш повним для стандартного оснащення в сегменті позашляховиків. Urus гарантує максимальну ефективність в будь-якій ситуації, а також найкраще ставлення потужності двигуна до ваги автомобіля у відповідному сегменті, особливо завдяки найкращим для даної категорії автомобілів динамічними характеристиками за рахунок унікальної, дивно багатою і повністю адаптується комплектації: повний привід, 4 ведучі колеса, активний задній диференціал, адаптивна пневматична підвіска з активними амортизаторами, система стабілізації курсової стійкості з безперервним моментальним реагуванням, Арбон-керамічні гальма, а також колісні диски до 23 дюймів з шинами різного розміру на передній і задній осях.


Коментарі